+48 660 505 445 Servis
czech arrow
Serwis technologii <br>pożniwnej

Serwis technologii
pożniwnej

PROFESJONALNY <br> ZESPÓŁ SERWISOWY

PROFESJONALNY
ZESPÓŁ SERWISOWY

SZYBKA DOSTAWA <br> CZĘŚCI ZAMIENNYCH

SZYBKA DOSTAWA
CZĘŚCI ZAMIENNYCH

CAŁOROCZNE <br>PRZEGLĄDY SERWISOWE

CAŁOROCZNE
PRZEGLĄDY SERWISOWE

Na wszystkie nasze produkty udzielamy standardowej gwarancji oraz zapewniamy serwis pogwarancyjny.

scroll
Przedsezonowa kontrola suszarni Pozasezonowy przegląd linii SERWIS 24
Serwis technologii pożniwnej

ZESPÓŁ SERWISOWY I KIEROWNIK SERWISU

Doskonale zdajemy sobie sprawę, jak ważny dla klientów jest serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. Dlatego stale powiększamy nasz zespół serwisantów oraz poszerzamy nasze usługi serwisowe. Serwis suszarni STELA zapewniamy za pomocą naszych własnych certyfikowanych techników serwisowych lub pracowników kontraktowych, którzy są rozmieszczeni na terenie całej Republiki Czeskiej, aby możliwe było jak najszybsze przeprowadzenie interwencji serwisowej.

Na wszystkie oferowane przez nas produkty zapewniamy serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. W Pradze w naszej hali magazynowo-produkcyjnej o powierzchni 1000 m2 w Ruzyně posiadamy najpotrzebniejsze części zamienne. Inne części zamienne zamawiamy u producentów z ekspresowych dostawą lotniczą z dostawą w ciągu 24 godzin.

Wszelkie zgłoszenia serwisowe prosimy zgłaszać naszemu kierownikowi serwisu poprzez e-mail martin.fic@pawlica.cz lub formularz kontaktowy na naszej stronie internetowej.

W razie wypadku można skorzystać z telefonu komórkowego +420 720 948 813. 

CHCĘ ZAMÓWIĆ

Przedsezonowa kontrola suszarni

Oferujemy usługę przeglądów „przedsezonowych“ a „posezonowych“ przeglądów  suszarni STELA, urządzeń transportowych, oczyszczaczy i innych zainstalowanych maszyn, w tym przeglądy urządzeń elektrycznych i gazowych. Wszystkie interwencje serwisowe w ramach tej usługi są wykonywane przez certyfikowanych techników. W przypadku przeglądu przedsezonowego jest to jednodniowy przegląd suszarni Stela, jej regulacja oraz usunięcie drobnych usterek, które można naprawić na miejscu. W przypadku stwierdzenia poważniejszych usterek dalsze działania uzgadniane są bezpośrednio z serwisantem. Po zakończeniu przeglądu wystawiany jest raport wskazujący stan usługi i zalecane środki na kolejny sezon.

W celu szczegółowego sformułowania umowy prosimy o przesłanie zapytania przez formularz kontaktowy. Jeśli umówisz się na serwis, technik zadzwoni do Ciebie przed przeglądem i ustali odpowiedni termin wizyty.

Firma PAWLICA s.r.o. organizuje również co roku szkolenia pracowników suszarni. 

CHCĘ ZAMÓWIĆ

Pozasezonowy przegląd linii

W ramach przeglądów pozasezonowych, które odbywają się od lutego do marca, oferujemy pełną kontrolę linii pozbiorowych i magazynów.  Kontrola poza sezonem trwa maksymalnie 4 godziny, podczas których usuwane są drobne usterki, które można naprawić na miejscu. Po zakończeniu przeglądu wystawiany jest raport wskazujący stan usługi i zalecane środki. Naprawy, których wykonanie wynika z przeglądu, są później realizowane jako indywidualne prace wykonywane we wcześniej ustalonym terminie. W ich zakres wchodzi również dostawa części zamiennych. 

Celem przeglądów poza sezonem jest zapobieganie pospiesznym naprawom i interwencjom serwisowym w trakcie sezonu. W ten sposób chcemy zmotywować klientów do skupienia się na regulacji, czyszczeniu i przygotowaniu maszyn do sezonu przed rozpoczęciem zbiorów. 

CHCĘ ZAMÓWIĆ

SERWIS 24

Usługa ta jest organizowana w okresie żniw i służy natychmiastowemu rozwiązaniu problemów napotkanych w suszarni STELA. Umowę na usługę Serwis 24 można zawrzeć pisemnie tuż przed rozpoczęciem sezonu. Serwis zapewni, że od momentu zgłoszenia usterki, jej usunięcie zostanie rozwiązane w trybie priorytetowym, tak aby usterka została naprawiona w ciągu 24 godzin lub - w przypadku poważniejszych awarii- zostanie uruchomiona procedura, która umożliwi jak najszybsze usunięcie usterki. Usterka o dużej skali zostanie usunięta tak szybko, jak to możliwe. Jednak w tych poważnych przypadkach czas rozwiązywania problemów może przekroczyć 24 godziny.

W przypadku dostaw części zamiennych, za zgodą klienta organizujemy transport ekspresowy, nawet lotniczy. Klient zostanie obciążony tylko kosztami przewoźnika, wliczając wydatki na całą operację. Klient jest zwolniony z kosztów wysyłki i części zamiennych w przypadku suszarni objętych gwarancją.

Cena usługi  Serwis 24 obejmuje utrzymanie całodobowej gotowości oraz priorytet rozwiązania (serwis przerwie normalne czynności i skupi się na Twoim problemie). Priorytet ten dotyczy również wielokrotnych awarii w sezonie.

W celu szczegółowego sformułowania umowy prosimy o przesłanie zapytania przez formularz kontaktowy. 

INTERESUJE MNIE SERWIS SERVIS 24

FORMULARZ KONTAKTOWY

Śledź nas - Facebook

Dajcie nam znać...

soc soc